انتخاب یک آموزشگاه مناسب

ما در شهر, آموزشگاههای زبان زیادی رو ميبينيم كه تعددشون ,باعث میشود تصمیم گیری برای ما سخت تر شود. در اینجا چند مطلب مهم در خصوص انتخاب یک آموزشگاه زبان استاندارد گفته خواهد شد تا بتوانیم در انتخاب موسسه ی دلخواهتون به شما کمک كنيم.

1- انتخاب اساتید شایسته و مسلط به تدریس:

مثلا همه ی ما ایرانی ها به زبان فارسی که زبان مادریمان هم هست تسلط کافی داریم ,ولی آیا میتوانیم به افراد خارجی زبان فارسی یاد بدهیم؟ مطمعنا خير

مسلط بودن به یک زبان خارجی ملاک تدریس یک مدرس زبان نمی باشد.
یک استاد حرفه ای بجز اینکه باید تسلط کافی روی مطالبی که تدریس میکند داشته باشد باید به خوبی اصول آموزش را بداند.خلاق و مشوق زبان آموز باشد و همچنين بتواند باعث ايجاد انگیزه در زبان آموزان شود, و زبان آموزان را به مشارکت در کلاس تشویق کند . که نشانگر تخصص بالا و سطح فنی یک استاد زبان می باشد .

2- مدیریت مناسب آموزشگاه

مدیریت مطلوب آموزشگاه اعم از مدرسین،پرسنل اداری و فضای آموزشی،به انتخاب زبان آموز در ارائه کیفیت وخدمات درست کمک خواهد کرد.
ارزیابی عملکرد اساتید در میان دوره وطرح های تشویقی به آن ها یکی از موارد بسیار مهم در موفقیت یک آموزشگاه زبان می باشد.

3- طراحی فضای آموزشی:

تحقیقات نشان میدهد که محیط های آموزشی میتواند باعث پیشرفت و یا عدم پیشرفت در امر یادگیری شود.تمامی فضاهای آموزشی مثل کلاس ها،محیط بیرون و تجهیزات می تواند اثر منفی بر روی زبان آموزان داشته باشد. فضای بیرون از کلاس باید بسیار جذاب و آرام باشد تا احساس خوبی را به زبان آموزان منتقل کند.

4-سیستم ارزشیابی و نمرات:

در تمام این سال ها به این نتیجه رسیده ایم که آزمون های موسسات زبان خارجی نباید برای زبان آموزان پر استرس باشد.
بنابر این فعالیت ها و پروژه هایی که زبان آموزان در طول ترم انجام میدهند بیشتر نمره پایانی خود را دربر میگیرد.
و آزمون های پایان ترم میتواند در قالب امتحانات کتبی و شفاهی باشد.
و توقع از زبان آموزان باید بر اساس مطالبی که آموزش دیده است,در سيستم اموزشي تعريف شود.

5- تجهیزات آموزشی:

امروزه وسایل کمک آموزشی اعم از ساده و پیچیده به عنوان ابزاری برای ایجاد تسهیل در امر تدریس و یادگیری بکار می رودند که باعث ماندگاری یادگیری، تثبیت یافته ها و تنوع بخشی در کلاس می شوند هرچند که هیچ وقت جایگزین معلم نخواهد شد و نقش مکمل را در روند آموزشی خواهد داشت.
یک آموزشگاه زبان خوب با استفاده از فناوری های نوين آموزش زبان, مانند ترکیب متون درسی و تصاویر مربوط به همان دروس و استفاده از دیتا و‌پروژکتور میتواند سطح کیفیت آموزشی خود را بالا برده و نقش بسیار مهمی در یادگیری زبان ایفا نماید

6- منابع تدریس آموزشگاه:

موسسات خوب زبان برای تقویت مهارت های زبانی دانشجویان فقط به کتاب آموزشی تکیه نمی کنند.
یک موسسه با تجربه باید یک اتاق فکر حرفه ای داشته باشد که وظیفه آنها تصمیم گیری و تجزیه و تحلیل کتاب های آموزشی و کمک آموزشی باشد که بتوانند بهترین و درست ترین تصمیم را بگیرند.

و در پایان؛

بعد از مشخص شدن هدفتان از یادگیری هر زبانی و تمرکز برای نزديك شدن به آن,به خاطر داشته باشید که هدفهای آموزشی هر موسسه ای با یکدیگر متفاوت است اما حتما به سابقه و اعتبار آموزشی آن آموزشگاه دقت کنید. و با زبان آموزان آن به گفتگو بپردازید .
ما در آموزشگاه FLC در تلاش هستیم تا رضایت زبان آموزان را در شهر شیراز به بهترین شکل انجام دهيم و بسیار خوشحالیم که در طول ده سال اخیر توانستیم اعتماد هزاران زبان آموز را جلب نماییم و طبق برنامه ریزی های دقیق انجام شده به زبان آموزان کمک کنیم هر چه سریعتر به هدفشان نزدیک شوند. و دوستاني كه تمايل به شركت در كلاسهاي دپارتمان را دارند, جهت تعیین وقت با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید .
۳۶۲۴۸۰۵۴
۰۹۳۷۵۱۶۹۰۳۸

Comments 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *